sábado, 6 de febrero de 2010

When you gonna realise it was just that the time was wrong Juliet?


YES AND THE DREAM WAS JUST THE SAME, AND I DREAMED YOUR DREAM FOR YOU AND NOW YOUR DREAM IS REAL
SAYS SOMETHING LIKE YOU AND ME BABE, HOW ABAOUT IT?

I CAN´T  DO  EVRYTHING  BUT  I´D ANITHING FOR YOU

I CAN´T DO ANYTHING EXCEPT BE IN LOVE WITH YOU


Photobucket



 
Juliet when we made love you used to cry
you said i love you like the stars above i'll love you till i die there's a place for us you know the movie song when you gonna realise it was just that the time was wrong Juliet?

8 comentarios:

  1. ¡Hahaha! En verdad la sudadera es de chico pero queda bien! :D esque queria una mas larga y asi y esas me qedaban mas grandes! jaja un beso!

    ResponderEliminar
  2. geniales las fotos :)
    1 besazo guapa

    ResponderEliminar
  3. Que fotos mas genialeeeeees.

    TE SIGO :D

    unbesito =) http://caressessurparis.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  4. Vaya con tu blog! qué gran descubrimiento, me ha encantado.
    Te añado ya a mi lista de favoritos.
    Un besazo ;)

    ResponderEliminar
  5. a favoritos !!
    me encantaan las fotos!

    Un besazo!!

    ResponderEliminar
  6. me encantan todos todos tus posts, tienes un gran estilo, love it.
    follow please
    www.fabitalavera.blogspot.com

    ResponderEliminar
  7. your blog is ideal! :)
    the photos are so nice,
    i follow U!

    my blog is recently!

    xoxo

    M.

    ResponderEliminar
  8. Que fotazas tienes en el blog!!!Un besazo!

    www.meencantamiropa.blogspot.com

    ResponderEliminar